Sunday, April 13, 2008

Stres, odmor, kozmetka...




Umor, nedostatak sna, stres i izloženost dimu cigareta glavni su uzroci gubitka sjaja kože lica. Šta nam vraća boju u obraze i od čega nam usne postaju slađe?





Prethodna nedelja donela mi je sasvim dovoljno stresa. Ne, zapravo previše, sve se čita na mom licu. Mogu da prebrojim: 2 poduže noćne zabave, 4 popodneva ispijanja kafa uz pretarano konzumiranje cigara, 1 izlazak sa mlađom sestrom od tetke (Zašto sam to uopšte radila?). Zato sam odlučila da vikend iskoristim da vratim boju u lice, pravac priroda.
Izabrala sam Vrnjačku banju i malo selo u blizini.
Rano ustajanje i putovanje samo su deo tretmana koji sam tog vikenda pripremila za sebe. Šetnja kroz selo i obroncima počinje brzo da deluje. Toplina se razliva kroz telo, krv struji brže.
U šetnji me prati drugarica Bojana koja se u ovom selu udala i radi kao učiteljica. Sve češće potpuno razumem njene izbore. Ona sve manje razume neke moje izbore, ali zato sve češće volimo da se sastanemo, na njenom ili mom “terenu” i uz kaficu razmenimo utiske. Čist vazduh, tišina, i prva jutarnja kafa u lepo uređenoj brvnari kraj glavnog puta. Gledam drugaricu, bez bora, pune rumene usne, “čistovazdušno” rumenilo... sveža...malo joj zavidim.
“Kako si se privikla na život na selu?” “Prilagodjavam se, draga, ali to ne znači da sam zaboravila gradske fore u selu! I ovde ti je kozmetika neophodna! Kad se podigne severac i počne da suši kožu, ponekad je gore nego noć u klubu sa lošom ventilacijom! Višnja, draga – ovo je rezultat mešavine Vichy-jeve Oligo 25-ice i prednosti života na selu.”
Zaćutala sam. Kakva predrasuda. Zapravo, odakle mi pravo da pomislim da žene van grada ne koriste savremena dostignuća u kozmetici. Provela sam divan vikend kod svoje drugarice. Jela kačamak, pila izvorsku vodu, kuvala vino, našetala se, budila me priroda i naravno koristila kozmetiku svoje drugarice. Kakva lepota življenja. Čista petica. Po povratku u grad odmah sam i sebi nabavila rumenilo i sjaj za usne. U petak, po povratku, su svi primetili promenu, a moj osmeh i rumenilo na obrazima deluju tako prirodno, vazdušasto... Zaista, neverovatno!

No comments: